خرید پستی پکیج(شامل جدیدترین تصاویر و ابزار فتوشاپ)

تا حالا عاشق شدی؟

آمار مطالب

کل مطالب : 155
کل نظرات : 23

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 23
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 1406
بازدید سال : 3593
بازدید کلی : 52933

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به شرط چاقو و آدرس eshghrk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 1406
بازدید کل : 52933
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1398
نظرات




محتویات این بسته ی به اجمال عبارتند از:


- 17 آموزش حرفه ای و مقدماتی نرم افزار فتوشاپ با فرمت پی دی اف به همراه تصاویر و فایل های ضمیمه
- 2 آموزش حرفه ای و مقدماتی نرم افزار ایلوستریتور با فرمت پی دی اف به همراه تصاویر و فایل های ضمیمه
- 6 آموزش حرفه ای نرم افزار افترافکت با فرمت پی دی اف به همراه تصاویر و فایل های ضمیمه
- 7 مقاله کاربردی با موضوعات مختلف و کاربردی گرافیک به فرمت پی دی اف
- ابزار طراحی شامل لوگو، آیکون، تصاویر وکتور، کادر، کلیپ آرت و...
- تصاویر و آثار هنری هنرمندان جهت گرفتن ایده و افزایش مهارت های طراحی
- دسته بندی حرفه ای مطالب و ابزار کاربردی مطابق با دسته بندی سایت

 

آموزش ها
مجموعه آموزش هایی که به سه دسته آموزش فتوشاپ، آموزش ایلوستریتور و  آموزش افترافکت، تقسیم بندی می شود. که در هر آموزش، آموزش مقدماتی و پیشرفته برای کاربران مبتدی و حرفه ای قرار داده ایم تا همه ی کاربران بتوانند از آموزش های قرار گرفته در سایت استفاده نمایند. همه سعی ما بر این بوده است که بتوانیم بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان ارائه دهیم و آرزوی ما این است که بتوانید از این آموزش ها نهایت استفاده را ببرید.

 آموزش فتوشاپ

 

25- نکته که یک طراح برای حرفه ای شدن در فتوشاپ باید بداند - بخش اول

25- نکته که یک طراح برای حرفه ای شدن در فتوشاپ باید بداند - بخش دوم

آموزش فتوشاپ – 5تکنیک ساده وموثر روتوش تصاویر برای کاربردای مبتدی فتوشاپ

آموزش فتوشاپ-خلق یک عکس دیتکاری شده علمی تخیلی

آموزش فتوشاپ-خلق یک ترکیب رنگی با استفاده از براش های فتوشاپ

آموزش فتوشاپ-خلق یک پورتره دودی

آموزش فتوشاپ-شارپ کردن لبه ها در فتوشاپ

آموزش فتوشاپ-طراحی پوستر تبلیغاتی اتومبیل

آموزش فتوشاپ-تکنیک های شگفت انگیز رنگ آمیزی عکس سیاه سفید به رنگی

آموزش فتوشاپ- طراحی یک صحنه تاریک سورئال با براش

آموزش فتوشاپ- طراحی پسر کوه نورد

آموزش فتوشاپ- طراحی وایپر رمانتیک

آموزش فتوشاپ- خلق یک عکس حباب لامپ دستکاری شده – بخش اول

آموزش فتوشاپ- خلق یک عکس حباب لامپ دستکاری شده – بخش دوم

آموزش فتوشاپ- ترکیب یک عکس مدل و تصاویر وکتور برای خلق یک عکس منتاژ شده

آموزش فتوشاپ-خلق یک زن جادو گر با تکنیک دستکاری عکس – بخش اول

آموزش فتوشاپ-خلق یک زن جادو گر با تکنیک دستکاری عکس – بخش دوم

 

 آموزش ایلوستریتور





 

 آموزش افترافکت
 


ابزار طراحی

دسته ی دیگری که  به اسم Design tools یا ابزار طراحی می باشد. که ابزار طراحی خود به زیر دسته های تصاویر وکتور، تصاویر استوک، تصاویر اسلیمی، قاب و حاشیه، فونت، آرم و لوگو، آیکون، کلیپ آرت، طراحی وب و بافت یا تکسچر تقسیم بندی می شود. که در ذیل هر بخش را به طور مختصر توضیح می دهیم.

 

تصاویر وکتور

دسته اول از ابزار طراحی، تصاویر وکتور می باشد . این قسمت از مجموعه تصاویر زیبای وکتور با فرمت Eps, Ai, Jpg می باشند که هر یک از تصاویر موجود به خاطر وکتور بودن آن ها قابل استفاده در سایر نرم افزارهای طراحی در هر اندازه و کیفیتی می باشند و اگر این تصاویر در نرم افزار Illustritor باز شوند به راحتی قادر خواهید بود از جزئی ترین عناصر موجود در آن استفاده نمایید.




 

 

تصاویر استوک

دسته دوم از ابزار طراحی، تصاویر استوک می باشد. این تصاویر زیبای استوک  با فرمت jpg می باشند .شما می توانید در هر زمینه ای از آن ها در طراحی های خود استفاده نمایید و طراحی های زیبایی را ارائه دهید. 




تصاویر کادر

کادر یکی از طرح های هنر تزیینی ایران است که معمولا به صورت قاب و فریم به حول متن و تصویر  قرار میگیرد. این طرح از ترکیب گل و برگ و طرح های اسلیمی ساخته می شود و گاه به قندیل های قلمزده می ماند. در این قسمتمجموعه ای از ترنج زیبا با فرمت eps , Jpg, Ai برای شما کاربران گرامی جمع آوری و عرضه گردیده که امید است مورد استفاده شما در طرح های زیبایتان قرار گیرد.

 

قاب و حاشیه

دسته پنجم از ابزار طراحی، تصاویر قاب و حاشیه می باشد. در این مجموعه قاب های لایه باز با فرمت Psd و همچنین فرمت های Jpg, Png با کیفیت بالا می باشد که موارد استفاده ی آن در طراحی ها، تصویر سازی، مونتاژ عکس های خانوادگی، قاب کردن عکس های مورد علاقه تان، عکس های کودکانه و ... می باشد.




فونت فارسی و انگلیسی

دسته ششم از ابزار طراحی، فونت می باشد. در این مجموعه فونت های معروف و زیبای فارسی، انگلیسی و مذهبی که با فرمت ttf می باشد برای کاربران گرامی جمع آوری شده است که این فونت ها می توانند بسیار مناسب و جلوه دهنده باشند . 



آرم و لوگو

دسته هفتم از ابزار طراحی، تصاویر آرم و لوگو می باشند. داشتن یک لوگو شما را از سایر رقیبانتان متمایز می کند و به شما کمک می کند تا علامت و نشان تجاری یا برند خود را بسازید.


 

 

 آیکون

دسته ی هشتم از ابزار طراحی، تصاویر Icon می باشد. در این مجموعه آیکون های متنوع و زیبا با فرمت های Eps, Ai, Jpg, Png-ico  می باشد که برای زیبا سازی دسکتاپ شما می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.


 کلیپ آرت

دسته ی نهم از ابزار طراحی، کلیپ آرت ها می باشد. در این مجموعه کلیپ آرت ها که با فرمت Png می باشند طراحان می توانند از این طرح ها، در طراحی کارت تبریک، کارت پستال، کارت مراسم و جشن ها استفاده نمایند و زیبایی خاصی به کارهای خود ببخشند.





بافت یا تکسچر

و دسته ی آخر از ابزار طراحی ، بافت یا تکسچر می باشد . در این مجموعه تکسچر یا بافت که با کیفیت بالا و در اندازه های مختلف و با فرمت Jpg می باشند به شما کاربران محترم عرضه شده است. این تکسچر یا بافت ها بسیار مناسب برای زمینه طرح های گرافیکی، نرم افزارها و حتی چاپ می باشند.





گرافیک
دسته ی دیگری که در سایت PersianGFX قرار گرفته شده است دسته ی گرافیک نام دارد. که خود به زیر  مجموعه هایی تقسیم می شود. در این مجموعه که مباحث مربوط به گرافیک می باشد قرار دارد. و علاقه مندان به گرافیک و طراحان می توانند از قسمت های مختلف آن نهایت استفاده را ببرند.

عکاسی

بخش دیگری که در بالا معرفی شد، بخش مجموعه آثار هنری عکاسی هنرمندان عکاس می باشد. با دیدن این مجموعه با سبک های مختلف عکاسان و زمینه فعالیت هنری شان آشنا می شوید. شما با دیدن آثاری هنری دیگر هنرمندان نگاه متفاوتی خواهید داشت.

 


تصاویر تبلیغاتی
کاربران گرامی که در عرصه تبلیغات فعالیت دارند می توانند با مشاهده و الهام از این گونه آثار، به خلق آثاری هنری متفاوت و به روز دست بزنند.

 تصاویر تبلیغاتی


 



پوستر
این مجموعه شامل پوستر های با کیفیت سینمایی برای دوستداران سینمای جهان می باشد. طراحان خوش ذوق با دیدن آثار پوستر سازی دیگر هنرمندان آثار  زیبایی را در زمینه پوستر خلق خواهند کرد..







کارت ویزیت و ست اداری
مجموعه ارائه شده در سایت نمونه کارت ویزیت با فرمت مختلف بوده  که دارای حجمی کم جهت دریافت و قابل استفاده با سایز و کیفت مورد نظر شماست. این مجموعه زیبا از انواع کارت ویزیت و کارت های تبلیغاتی است که ایده های جالب و جذابی در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید به شیوه های بسیار ساده و کم هزینه ارائه دهنده ی جدیدترین و جذاب ترین کارت ویزیت ها و کارت های تبلیغاتی باشید.



 



آرشیو ایده ها
در این بخش شما می توانید با دیدن ایده های جالب و ابتکاری دیگر هنرمندان ، ایده های نو و زیبایی را خلق کنید.
 


 



مقالات
در این قسمت به شما مجموعه مقالات با موضوعات مختلف و کاربردی را ارائه می دهیم .

 




تایپوگرافی

در دنیا امروز تبلیغات نقش بسیاری مهمی در معرفی و موفقیت یک محصول و یا یک کمپانی بر عهده دارد. تبلیغ باید پیام اصلی را چنان قدرتمند به بیننده و مصرف کننده منتقل کند که توجه او را ناخودآگاه به خود جلب نماید. با استفاده از تایپوگرافی های زیبا در تبلیغات چاپی شما می توانید یک پیام قدرتمند و تاثیر گذار به مخاطب منتقل نمایید.در آین مجموعه چند نمونه ابتکاری و جالب از تایپوگرافی را برای شما گردآوری کرده ایم که از دیدن آنها لذت خواهید برد.


فایل های آماده
دسته بعدی در سایت PersianGFX  فایل های آماده نام دارد. همان طور که از نام آن مشخص است دراین دسته تصاویر لایه باز فتوشاپ، فلش، افترافکت و فایل های سه بعدی قرار دارد.

تصاویر لایه باز
تصاویر پی اس دی یا لایه باز محبوبیت خاصی بین طراحان دارد چرا که هم با هنر خلق آن اثر آشنا می شوند و هم می توانند عناصر دلخواه خود را از دل تصویر به بیرون بکشند در این مجموعه تصاویر لایه باز از موضوعات مختلف می باشد که این مجموعه را می توانید در طرح های خود از جمله: امور تبلیغاتی و ...  مورد استفاده قرار دهید.





فتوشاپ

در این مجموعه ، ابزارهای فتوشاپ قرار دارد که شما می توانید با بهره گیری از آن ها در طراحی های خود نهایت استفاده را ببرید.

قلمو / براش
در این مجموعه براش هایی زیبا و کاربردی موجود است که طراحان و گرافیست ها می توانند از این مجموعه در طرح ها و تصویر سازی های خود استفاده کنند. با استفاده از این براش ها به طراحی های خود زیبایی ببخشید.




الگو / پترن
 دراین بخش مجموعه پترن هایی را برای هنرمندان و طراحان برای استفاده در طراحی های تبلیغاتی و... با کیفیت بالا را عرضه کرده ایم شما می توانید از این مجموعه برای خلق آثار هنری زیبا در عرصه تبلیغات حتی در طرح های چاپی نیز کمک بگیرید.




 


 

عمومی
در این بخش موضوعات مباحثی مربوط به تصاویر پس زمینه، کتاب الکترونیکی، مجلات، محافظ صفحه نمایش و... ارائه شده است


تصاویر پس زمینه
این مجموعه از والپیپر ها شامل تصاویر زیبا و جذاب با فرمت jpg می باشد. که شما کاربران گرامی می توانید بسته به سلیقه و علاقه خود از این تصاویر برای پس زمینه کامپیوتر خود استفاده کنید.






مجلات

در این بخش برای شما کاربران گرامی مجلات گوناگونی با فرمت PDF را ارائه داده ایم . مجلات موجود دراین بخش این امکان را به شما دوست داران هنر و زیبایی می دهد تا منازل، محل زندگی و کار خود را به محیطی زیبا همراه با راحتی تبدیل کنید و با داشتن تصاویر دکوراسیون شیک و به روز، در طراحی های داخلی خود از ایده های نابی نیز برخورار شده و از آنها استفاده نمایید.




نرم افزار
در این بخش به شاهد نرم افزار های گرافیکی ارایه شده هستید. نرم افزار هایی که طراحان خوش ذوق می توانند به کمک آنها آثار زیبایی گرافیکی را خلق کنند. در زیر به اختصار در مورد هر کدام آز نرم افزار ها تضیحاتی داده شده است.

GOM Player 2.1.33 Build 5071 - پخش کننده چند رسانه ای با توانایی پخش فرمت های ویدئویی رمزی شده مختلف
ACDSee Pro 5.0 Build 110 - دریافت، سازماندهی، مشاهده، توسعه و اشتراک عکس ها و دیگر فایل های رسانه ای
PicturesToExe 7.0 - ساخت آلبوم های عکس در فرمت اجرایی
Photo Gallery Maker 2.82 - طراحی اسلاید شو و آلبوم های عکس دیجیتال
EximiousSoft Banner Maker 3.01 - ایجاد تبلیغات بنر، دکمه ها، سرصفحه ها، دیگر انیمیشن های گیف و گرافیک های وب
A4DeskPro Flash Website Builder 5.80 - ساخت وب سایت فلش حرفه ای در چند کلیک ماوس
Adobe Photoshop Lightroom 3.5 - ویرایشگر دیجیتالی تصاویر و عکس ها
Animated GIF Producer 5.1 - نرم افزار تولید انیمیشن های متحرک
PostworkShop Pro 2.1.4157 -  ساخت سبک های هنری منحصر به فرد
ACDSee 14.0.110 - نمایش، سازماندهی، چاپ، توسعه و انتشار تصاویر دیجیتالی شما
Adobe Photoshop Elements 10.0 -  نرم افزار فتوشاپ مخصوص افراد مبتدی
CrazyTalk Animator PRO 1.2.2010.1 - نرم افزار ساخت چهره های متحرک و سخنگو
PhotoZoom Pro 4.1.2 - نرم افزار بزرگ کردن تصاویر با حداقل افت کیفیت
Photo Montage Guide 1.1 - تغییر اندازه هوشمند تصویر و مونتاژ عکس
Photoperfect 3.20.19 - نسل جدیدی از نرم افزار ویرایش عکس
Topaz Photoshop Plugins Bundle 23.09.2011 - مجموعه ای از پلاگین های مشهور شرکت Topaz Labs برای ادوبی فتوشاپ
Perfect Photo Suite 5.5.3 - مجموعه ای از پلاگین های فتوشاپ
Tiffen Dfx 3.0.4 for Adobe Photoshop - پلاگین فیلترهای نوری دیجیتال فتوشاپ
Ashampoo Photo Commander - نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر



این مجموعه بر روی 2 دی وی دی - DVD و با بسته بندی شکیل (مطابق تصویر اول) تقدیم شما می گردد.

قيمت: 11,000 ریال
تعداد: 2 DVD


تعداد بازدید از این مطلب: 1162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود